0597 432 574
documentsolutions@interoffice.nl

Heeft u een vraag?

Wilt u meer weten over onze diensten of wilt u graag in contact komen met ons? Vul dan hier uw gegevens in en uw vraag en wij nemen spoedig contact met u op. 

ALLROUND MEDEWERKER BINNENDIENST (24-32 uur)

< TERUG

Door groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste

 

ALLROUND MEDEWERKER BINNENDIENST (24-32 uur)

 

Wie zijn wij?
Interoffice Document Solutions is onderdeel van de Interwinngroep. De Interwinngroep is binnen Europa actief als toonaangevende specialist in interieurbouw, kantoor- en totaalinrichting, technische installatie, cleanroom techniek, kantoorartikelen, printoplossingen en document solutions.Interoffice Document Solutions is een informele organisatie waar een gemoedelijke en fijne sfeer heerst. IDS is specialist in printoplossingen en documentmanagement. Wij kunnen als onafhankelijk specialist breed in de markt kijken naar documentoplossingen, waardoor wij naadloos aansluiten bij de werkwijze en wensen van onze klanten. Wij zijn partner van o.a. de A-merken Canon, Epson & Triumph-Adler. Tevens beschikken wij over een eigen serviceafdeling en zijn niet afhankelijk van een serviceorganisatie van een leverancier.Wij hebben een gezamenlijk kantoor met onze zusterorganisatie Interoffice Kantoorinrichting B.V., waar wij met zo’n 25 enthousiaste collega’s werken. Mede dooronze zusterorganisatie kenmerkt ons kantoor zich door design en fijne werkplekken.


Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt de verkoop met het maken van calculaties en offertes;
  • Klantvriendelijke en een efficiënte afhandeling van binnenkomend telefoonverkeer;
  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten, het salesteam, het serviceteam en leveranciers;
  • Je plant storingen in welke via de telefoon of mail binnenkomen t.b.v. onze serviceafdeling;
  • Je verwerkt de tellerstanden van de printers en multifunctionals welke wij op huur/lease basis bij onze klanten hebben staan in ons branchepakket Business Navigator;
  • Je zorgt maandelijks voor de uitgaande factureren in ons branchepakket Business Navigator;
  • Je ondersteunt bij de inkoop van producten en controleert inkoopfacturen;
  • Je ondersteunt in het beheer van onze website leaseprinter.nl;
  • Je ondersteunt bij de (administratieve) werkzaamheden voor marketingactiviteiten.

 
 Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in de richting administratief/secretarieel of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent representatief;
  • Je bent in staat om zowel in een team als zelfstandig te werken;
  • Je bent commercieel ingesteld en hebt een gezonde dosis doorzettingsvermogen;
  • Je bent proactief, flexibel en klantgericht;
  • Woonachtig in (de omgeving van) Winschoten.


Wat hebben wij jou te bieden

  • Een mooie functie met volop ruimte voor eigen ideeën binnen een groeiende organisatie;
  • Werken met een leuke groep collega’s in een dynamische en fijne werkomgeving;
  • Ruime kantoren met fijne werkplekken ingericht volgens de laatste trends;
  • Je neemt deel aan een goede pensioenregeling en hebt 28 vakantiedagen;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden, die nodig zijn om jouw talenten optimaal te kunnen inzetten.
  • Bij bewezen geschiktheid zijn er legio doorgroeimogelijkheden.
  • Werkdagen en -tijden zijn maandag tot en met vrijdag tussen 08:15 en 17.15 uur.


Herken jij jezelf in het profiel? Zo kun je solliciteren naar deze functie
Na een eerste selectie volgen persoonlijke gesprekken op ons kantoor in Winschoten.Je kunt solliciteren t/m 30 juni, daarna zullen de persoonlijke gesprekken gaan plaatsvinden.Heb je nog vragen? Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Bernd van Bolhuis (Algemeen Directeur IDS) op 06-55211941 of via b.vanbolhuis@interoffice.nl.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.