0597 432 574
documentsolutions@interoffice.nl

Heeft u een vraag?

Wilt u meer weten over onze diensten of wilt u graag in contact komen met ons? Vul dan hier uw gegevens in en uw vraag en wij nemen spoedig contact met u op. 

Print Management Software

Multifunctionele machines vragen continu uw aandacht als we kijken naar de bevoorrading van toners of storingen. Dit heeft veel invloed op de productiviteit van vele werknemers.

Print Management Software is ontworpen om het beheer van uw multifunctionele printers te vereenvoudigen, waardoor uw werk gemakkelijker wordt en de beheerskosten worden verlaagd.

Wij kijken graag samen met u naar een oplossing die aansluit bij uw behoeften en wensen.

Printkosten beheer

Bedrijven staan steeds meer onder druk om nóg meer waarde uit hun bedrijfsmiddelen te halen door taken sneller en efficiënter uit te voeren. 

U kunt de kosten echter alleen beheersen, als u deze ook kunt meten.

Software voor printkosten helpen u op proactieve wijze uw print- en kopieertaken te monitoren en beheren. Zo kunt u kosten bijhouden en herleiden, ongeautoriseerd gebruik en verspilling verminderen en tijd en middelen besparen.

Wij kijken graag samen met u naar een oplossing die aansluit bij uw behoeften en wensen.

Bedrijfssoftware Integratie

De meeste softwareoplossingen zijn te koppelen met bedrijfssoftware.

Hierbij valt te denken aan Microsoft Office, diverse ERP pakketten en accountancy software zoals Exact, Unit4 en Snelstart.

Daarnaast biedt Interoffice Document Solutions de mogelijkheid om een koppeling te ontwikkelen met minder bekende branchepakketten.

Wij kijken graag samen met u naar een oplossing die aansluit bij uw behoeften en wensen.

Document beheer

De daadwerkelijke kosten liggen niet in het produceren van documenten, maar in het beheren ervan. 

Elke keer dat documenten worden gebruikt wordt de werkstroom complexer. 

Hierbij valt te denken aan het opvragen, indexeren, archiveren, verspreiden of terugvinden van documenten.

Wij kijken graag samen met u naar een oplossing die aansluit bij uw behoeften en wensen.

Scan & Herken

Het verwerken van documenten kost veel tijd en geld.

Met de software scan & herken kunt u uw documentverwerking automatiseren.

Deze intelligente software herkent de documenten en plaatst deze automatisch op de juiste locatie of in een digitale werkstroom.

Deze tool herkent gescande facturen, overeenkomsten, brieven, formulieren, vrachtbrieven en CMR documenten automatisch.

Digitale archivering

Door digitaal te archiveren kunt u documenten op een eenvoudige en efficiënte wijze opvragen, opslaan en delen.

Hierdoor zijn uw dossiers altijd vindbaar en overzichtelijk gerangschikt zonder dat deze fysieke ruimte in beslag nemen.

Zo bespaart u tijd en voorkomt u kostbare fouten.

Wij kijken graag samen met u naar een oplossing die aansluit bij uw behoeften en wensen.

Workflow Management Beheer

Workflow kan worden omschreven als het stukje voor stukje ‘opschuiven’ van een document, taak of werkactiviteit in een vooraf gedefinieerd bedrijfsproces.

Bij een workflow zijn meestal meerdere personen betrokken en het is duidelijk welke processen elkaar onderling beïnvloeden op basis van bepaalde regels, rollen of routes.

 

Functie Workflow Management Beheer

In veel gevallen functioneert het document management systeem als opslagplaats voor documenten.

Voor het in gang zetten van een document workflow moet dan eerst het document worden opgezocht in het DMS, en vervolgens wordt de workflow in gang gezet met de workflow management software.

Workflow Management beheer maakt uw backoffice werkzaamheden efficiënter, vermindert de papierstroom en rangschikt data en informatie overzichtelijk en vindbaar.

Interoffice Document Solutions voert een Multi-brand beleid met de volgende partners: